بادی میست عطر مراقبتی با جو و زردآلو ارگانیک (43957)

LOVE NATURE Caring Fragrance Mist with Organic Oat & Apricot

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 200 میل
  • تاریخ انقضا: 2027/3
78%
1,250,000
275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با این عطر خوش ساختار هر زمان که می خواهید خود را در رایحه میوه ای و مراقبتی جو و زردآلو غرق کنید.رایحه گلی میوه ای با نت های ملایم و مخملی جو و زردآلوبرای استفاده در تمام بدن طراحی شده استبا الکل 100% منشاء طبیعی و دم کرده با عصاره های ارگانیک طبیعی

رایحه ای دلپذیر، میوه ای و مخملی را با الهام از رازهای مراقبت از طبیعت تجربه کنید. یک مه عطر خوب ایجاد شده در اطراف نت‌های گلی ملایم زردآلو و آکوردی دلسوز جو دوسر که برای استفاده در تمام بدن در هر زمان که نیاز داشته باشید ساخته شده است. فرموله شده با عصاره های ارگانیک و الکل 100٪ منشاء طبیعی و بطری حاوی پلاستیک بازیافتی است.

هر زمان که خواستید یا بعد از استفاده از محصولات مراقبت از بدن و حمام Love Nature Oat & Apricot به تمام بدن خود اسپری کنید. برای طراوت بیشتر، می توانید عطر خود را در یخچال نگهداری کنید.

جو دوسر ممکن است یک ماده غذایی ساده باشد، اما سرشار از نشاسته، لیپیدها و پروتئین، بتا گلوکان و ویتامین E است. همه این اجزا باعث می‌شوند جو دوسر فوق‌العاده تسکین‌دهنده، آرام‌بخش و حالت‌دهنده زیبایی پوست باشد. جو دوسر همچنین به دلیل کمک به کاهش خشکی، پوسته پوسته شدن و خارش پوست با ارائه مزایای آبرسانی شدید مشهور است. در مراقبت از مو، جو دوسر عمل می‌کند و به آرامش و آبرسانی پوست سر کمک می‌کند و در عین حال موهای شما را نرم و مرطوب می‌کند.

مزایای کلیدی

  • جو دو سر تسکین دهنده، آرام بخش و مرطوب کننده است
  • سطوح بالای ویتامین E خواص عالی محافظت از پوست و آنتی اکسیدان را ارائه می دهد.
  • به لطف محتوای اسیدهای چرب غنی جو دوسر، عملکرد مانع پوست شما را بهبود می بخشد.

رایحه ای میوه ای مخملی با رایحه گلی تازه و ملایم زردآلو که به زیبایی با آکوردی دلسوز جو دوسر متعادل شده است.

خانواده عطر

گل میوه ای

هرم عطر

نت ابتدایی: زردآلو NP

نت میانی: آکورد جو دوسر

نت پایانی: مشک سفید

حجم
200 میل
تاریخ انقضا
2027/3

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...