بادی میست انرژی بخش با نعناع ارگانیک و تمشک لاونیچر (43954)

LOVE NATURE Energising Fragrance Mist with Organic Mint & Raspberry

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 200 میل
  • تاریخ انقضا: 2027/3
78%
1,250,000
275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از رایحه شاداب و تازه طبیعت با این عطر خوش ساختار که با نعناع و تمشک می ترکد لذت ببرید.رایحه گل میوه ای با میوه های قرمز آبدار و نعناع خنکبرای استفاده در تمام بدن طراحی شده استبا الکل 100% منشاء طبیعی و غنی شده با عصاره های ارگانیک طبیعی

با این رایحه نشاط آور و با ساختار ظریف در انفجاری انرژی زا از نعناع و تمشک با طراوت غوطه ور شوید. این رایحه که برای استفاده در سراسر بدن طراحی شده است، با الهام از مواد شگفت انگیز تازه از طبیعت و غنی شده با عصاره های ارگانیک ساخته شده است. از آنجایی که ما از طبیعت الهام گرفته ایم، همچنین حاوی 100٪ الکل طبیعی است و بطری حاوی پلاستیک بازیافتی است.

هر زمان که احساس نیاز کردید و یا بعد از استفاده از محصولات مراقبت از بدن و حمام Love Nature Mint & Raspberry به تمام بدن خود اسپری کنید. برای طراوت بیشتر، می توانید عطر خود را در یخچال نگهداری کنید.

عطر گل میوه ای

نت ابتدایی: نعناع

نت میانی: تمشک

نت پایانی : مشک


تمشک

نرم، شیرین و لطیف، تمشک یکی از محبوب ترین ها در دسرها و اسموتی ها است، با رایحه ای تابستانی و خوش طعم که عطر بسیاری را برانگیخته است. علاوه بر این، توت های با طراوت سرشار از ویتامین های آنتی اکسیدانی E، B و C هستند که همگی به محافظت از پوست در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کنند. در حالی که هر قسمت از گیاه تمشک دارای فواید زیبایی است، روغن هسته تمشک به ویژه برای پوست شما مغذی و بازسازی کننده است.

بدن خود را در آبمیوه ای غوطه ور کنید که هم طبیعی و هم تازه است – ترکیبی از میوه های قرمز آبدار و نعناع خنک، برای داشتن رایحه ای شاداب که تقریباً می توانید بچشید.

حجم
200 میل
تاریخ انقضا
2027/3

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...