بادی میست سنسیتی سان اسپارکل (42830)

SENSITY Sun Sparkle Spray Cologne

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 200 میل
  • تاریخ انقضا: 2026/6
34%
750,000
500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپری معطر بدن، پر از احساس طراوت و انرژی برگرفته از طبیعت. اسپری بدن میدنایت از انرژی بی پایان خورشید الهام گرفته شده است.ادکلن اسپری روشن، طراوت و انرژی بخش برای استفاده در تمام بدن که از قدرت حیات بخش خورشید الهام گرفته شده است.ترنج، جوانه های رز و نت برگ انجیر حس را تازه می کنندعثمانتوس با مریم گلی و چای سبز برای تقویت قلبنت های پایه تازه مشک، عنبر و خزه

خود را با انرژی تازه حمام کنید

در حالی که شهر در اطراف شما شلوغ است، در یک طوفان آفتابی از طبیعت غوطه ور شوید. یک ادکلن اسپری با طراوت برای استفاده در تمام بدن که به آرامی پوست را با رایحه های درخشان اسمانتوس، ترنج و کهربا معطر می کند. رایحه ای انرژی بخش الهام گرفته از قدرت نشاط آور خورشید. این بطری که همیشه در ذهن طبیعت ساخته شده است، حاوی پلاستیک های بازیافتی است.

عطر را روی نقاط نبض بدن، گردن یا مچ دست خود بمالید.

Sensity Sun Sparkle با طراوت تازه ای از ترنج، جوانه های رز و نت برگ انجیر باز می شود. نت‌های روشن و نشاط‌آور عثمانتوس، آغشته‌شده با آکورد مریم گلی زنانه و چای سبز، قلب را تشکیل می‌دهند. با نت های پایه تازه مشک، عنبر و خزه گرد شده است.

نت های کلیدی: عثمانتوس، ترنج، عنبر

نت قهرمان: Osmanthus

یک رایحه گلی عجیب و غریب که گلبرگ یاس را با میوه ای خامه ای زردآلو ترکیب می کند.

حجم
200 میل
تاریخ انقضا
2026/6

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...