روغن لب لیپ اسپا دوان

The One Lip Spa Lip Oil

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 4.5 میل
  • تاریخ انقضا: 2025/6
48%
925,000
485,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روغن لب مرطوب کننده و آبرسان .پوشش شیشه ای با رنگ های روشن .بافت سبک بدون چسیندگی .محافظت کننده حاوی روغن ماکادمیا برای تغذیه کنندگی کامل

روغن لب با آبرسانی بالا

نرم کننده لبهای خشک

رنگهای ملایم براق

بدون چسبندگی

بافت روغنی سبک

روغن لب فوق‌العاده مراقبت‌کننده و آب‌رسانی که قرار است مراقبت از لب‌های شما را با درخششی دلپذیر افزایش دهد. با درخشندگی یک براق، اما راحتی برای رقابت با مومیایی کردن. روغن رژ لب The ONE Lip Spa آن چیزی را که فکر می‌کنید درخشندگی دارد را دوباره اختراع می‌کند.

آغشته به روغن ماکادمیا خالص برای تغذیه شدید لب‌ها با پوششی براق، این روغن لب با نسخه محدود رطوبت را محفوظ می‌دارد تا با هر سر خوردن به محافظت و تسکین آن کمک کند. فرمول بدون وزن و در عین حال مجلل مبتنی بر روغن بدون زحمت در لب ها ذوب می شود تا درخشندگی دلپذیری را نشان دهد، منهای چسبندگی.

توسعه یافته با فناوری تنظیم رنگ در 3 سایه شفاف برای تقویت تمام رنگ های طبیعی لب با درخشش گلگون منحصر به فرد. انتظار یک روکش براق رشک برانگیز و یک پفک نرم و لطیف را داشته باشید.

- روغن ماکادمیا: یک ماده بسیار مغذی برای لبها

آغشته شده با روغن خالص ماکادمیا ، این "ابر غذای فوق العاده برای لب ها" راز درخشش دلپذیر لب است. فوق العاده آبرسان با قدرت احیا کننده، روغن ماکادمیا یکی از غنی ترین منابع امگا 7 و امگا 9 است (اسیدهای چرب بسیار مغذی که رطوبت را محکم می کند و هیدراتاسیون نهایی را ارائه می دهد!) و حاوی آنتی اکسیدان های محافظ اسکوالن و ویتامین E شناخته شده است. .

فرموله شده با فناوری تنظیم رنگ که برای یک ظاهر سایه شخصی طراحی شده است. هر لغزش رنگ شفاف با شیمی لب شخصی شما سازگار است و رنگ طبیعی لب شما را با درخشش گلگون منحصر به فرد تقویت می کند. این رنگ سفارشی به گونه ای طراحی شده است که حتی پس از جذب روغن روی لب های شما ماندگار شود.

حجم
4.5 میل
تاریخ انقضا
2025/6

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...