رژلب حجم دهنده کالر استایلیست سوپر پوت دوان

Colour Stylist Super Pout Lipstick

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 3.8 گرم
  • تاریخ انقضا: 43302: 2025/9 سایر کدها: 2025/10
19%
520,000
425,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

با رژ لب پرپشت Super Pout، لب‌های WOW فوق‌العاده را دریافت کنید. اثر چاق کننده فوری به طور بالینی ثابت شده همراه با اثر حجم نوری، مواد هیدراته کننده در یک لایه خامه ای طراحی شده برای 8 ساعت ماندگاری.

رژلب حجم دهنده فوری

بافت کرمی نیمه مات با ذرات ریز درخشان با جلوه حجم نوری از مرواریدهای ستاره مانند

رنگدانه های قوی

مرطوب کننده و آبرسان لب

فرمول کرمی 

طراحی شده برای ماندگاری بالا تا 8 ساعت

رژ لب حجیم: از نظر بالینی ثابت شده است که فوراً ناحیه و ضخامت لب را افزایش می دهد.


– ویتامین B3

– کافئین

– روغن آفتابگردان

از حجم خیره کننده ای با این رژ لب پر کننده لب لذت ببرید که از نظر بالینی ثابت شده است که ضخامت / تعریف بهتر لب را به شما می دهد و ناحیه لب را افزایش می دهد. رژ لب درخشندگی ملایمی به لب های شما می بخشد تا اثر حجم نوری داشته باشد و دارای بافتی فوق العاده کرمی برای اعمال صاف است.

Instant Plumping Technology یک ژل پرکننده لب است که حاوی ویتامین B3 و کافئین است. هنگامی که استفاده می‌کنید، فناوری پر کردن فوری میکروسیرکولاسیون لب را تحریک می‌کند تا سطح لب‌ها را بزرگ‌تر و پرتر نشان دهد، با کانتور و وضوح بیشتر - یک اثر پر کردن فوری لب‌ها.

UltraCreme Complex یک فرمول خامه ای غنی شده با مرواریدهای ستاره مانند است که درخشندگی ملایمی را برای اثر حجم نوری ایجاد می کند.

این رژ لب با رنگدانه‌های غنی و ترکیبات مرطوب‌کننده، رنگی پرپشت فوری را به شما می‌دهد که برای ماندگاری 8 ساعت طراحی شده است.

به طور مستقیم روی لب های برهنه بمالید. استفاده را از مرکز کمان کوپید شروع کنید و به سمت بیرون به سمت لبه ها حرکت کنید. انگشت خود را روی لب پایین بکشید تا ظاهر خود را کامل کنید.

هنگام استفاده ممکن است احساس سوزن سوزن شدن ملایمی را تجربه کنید - این فرمول عملکرد میکروسیرکولاسیون برای ایجاد اثر چاق شدن فوری است! قدرت یا احساس سوزن سوزن شدن و همچنین مدت زمان آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است، زیرا لب های هر فرد منحصر به فرد است.

وزن
3.8 گرم
تاریخ انقضا
43302: 2025/9
سایر کدها: 2025/10

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...