ژل شستشو و اسکراب صورت لوندر اسنشالز (42975)

Essentials Calming Pro-Vitamin B5 & Lavender Oil

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 75 میل
  • تاریخ انقضا: 2025/11
46%
525,000
285,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آرام بخش صورت با روغن اسطوخودوس و پرو ویتامین B5.لایه برداری سطحی پوست از آلودگی ها و سلول های مرده پوست.آبرسان قوی پوست ، کمک به حفظ و جذب رطوبت

ژل شستشو و اسکراب صورت

با اثر تسکین دهنده و آرامش بخش

آبرسان و تغذیه کننده پوست

پاکسازی پوست از آلودگی و حذف سلولهای مرده پوست

این محصول برای همه انواع پوست مناسب است.

هر روز صبح و شب مقدار مناسب از این ژل را روی پوست خود ریخته و چند دقیقه ماساژ دهید و سپس با آب گرم آبکشی نمایید. در صورت نیاز استفاده کنید. از ناحیه چشم دوری کنید. 

روغن اسطخدوس

روغن اسطوخودوس به دلیل اثر آرام بخش فوق العاده اش شناخته شده است، به همین دلیل ما از آن در مجموعه آرامش بخش خود استفاده کرده ایم! عصاره اسطوخودوس یک اثر تسکین دهنده دوست داشتنی بر روی پوست دارد که به پوست شما احساس آرامش می دهد.

پروویتامین B5

این ویتامین یکی از شناخته شده ترین مواد مراقبت از پوست به دلیل توانایی های فوق العاده ای است که در حالت دهندگی پوست دارد. هنگامی که روی پوست استفاده می شود، به ویتامین B5 تبدیل می شود که دارای خواص آبرسانی و تسکین دهنده طبیعی است. نه تنها این، بلکه به جذب و حفظ رطوبت برای تامین آبرسانی کمک می کند و ثابت شده است که یک ماده تسکین دهنده پوست موثر است.

حجم
75 میل
تاریخ انقضا
2025/11

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...