اسکراب لایه بردار اپتیمالز (42614)

Exfoliating Face Scrub

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 75 میل
  • تاریخ انقضا: 10/2024
59%
785,000
325,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسکراب چندمنظوره برای تمام تیپ های پوستی . فرموله شده با مواد مغذی پوست با فرمولاسیون کرمی، با عملکرد پاکسازی، لایه برداری و تصفیه پوست. کمک به کاهش وضوح منافذ و بهبود شفافیت پوست، از بین برنده سلول های مرده با داشتن لاکتیک اسید و ذرات فوق ریز پوست بادام

لایه بردار و پاکسازی کننده عمیق پوست

تحریک پوست با نوسازی سلولهای جدید

تغذیه کننده پوست

کاهش منافذ پوست

ایجاد حس نرمی و صافی روی پوست

- عصاره سیب حاوی آنتی اکسیدان

- رونبری (حاوی ویتامین c)

- اسید لاکتیک

- ذرات پوست بادام برای لایه برداری

این اسکراب برای همه انواع پوست مناسب است.

صورت خود را به خوبی شسته و  سپس مقداری از اسکراب را روی پوست مرطوب مالیده و چند دقیقه ماساژ دهید و سپس بشویید.

دوبار در هفته می توانید از این اسکراب استفاده کنید.

در نواحی اطراف چشم و لبها استفاده نشود.

توجه : پاکسازی اولین قدم برای داشتن ظاهری سالم پوست است. پس از پاکسازی، به روتین مراقبت از پوست دلخواه خود ادامه دهید: تونر، کرم دور چشم، سرم، کرم روز یا شب.

لایه برداری یکی از آن مراحل مهم در روال مراقبت از پوست است که بسیاری تمایل دارند آن را نادیده بگیرند، اغلب به اندازه کافی انجام نمی دهند یا بدتر از آن، زیاده روی می کنند. اگر به دلیل پوست حساس یا خاطرات دردناک لایه‌برداری بیش از حد که باعث ایجاد پوستی ناراحت‌کننده شده است، برای بازگرداندن لایه‌برداری به روال خود مردد بوده‌اید، وقت آن است که از نو شروع کنید.

هنگامی که به درستی و به طور منظم لایه برداری می کنید (اما نه خیلی اوقات)، از مزایای بسیاری از لایه برداری - از بهبود بافت و درخشش گرفته تا پوست شفاف تر و جلوگیری از پیری زودرس پوست - شگفت زده خواهید شد.

اسکراب لایه بردار صورت جدید اپتیمالز یک اسکراب صورت برای انواع پوست است که برای لایه برداری کامل پوست طراحی شده است و آن را صاف و نرم نگه می دارد. این محصول توسط متخصصان تغذیه پوست فرموله شده و با مواد مغذی قوی و طبیعی پوست از گیاهان بومی سوئد، مانند اسیدهای میوه از سیب، آنتی اکسیدان های توت روآن، اسید لاکتیک و دانه های پوسته بادام با منشاء طبیعی ساخته شده است.

اسکراب پاک کننده عمیق موثر برای پاکسازی عمیق، لایه برداری و صاف کردن پوست کار می کند - برای کمک به آشکار شدن پوستی درخشان و سالم و پوستی که احساس نرمی و لطافت دارد.

انواع پوست.

بافت کرم شنی غنی.

حجم
75 میل
تاریخ انقضا
10/2024

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...