لایه بردار هلو وانت (41363)

WAUNT Soft Like A Peach Exfoliator

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 75 میل
  • تاریخ انقضا: 2025/12
35%
1,000,000
650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماسک لایه بردار سبک و کرم با عصاره پوملو صورتی با سوخت AHA طراحی شده برای به حداقل رساندن منافذ در طول زمان و ارائه پوستی صاف و درخشان بدون شستشو. مراقبت از پوست وگان. لایه برداری ملایم پوست*پوست را کامل می کند و به کاهش منافذ کمک می کند*پوستی شفاف تر و درخشان تر را ارائه می دهد*

محصولات مرتبط

با این ماسک لایه بردار مجلل که هم پوست را لایه برداری می کند و هم آبرسانی می کند، از خود یک صورت آبدار در خانه لذت ببرید!

لایه برداری ملایم

لایه برداری پوست با کمک AHA برای خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست، به حداقل رساندن منافذ پوست در طول زمان و ایجاد پوستی صاف و درخشان عمل می کند.

هیدراته می کند

فرمول مجلل با مرطوب کننده های نگهدارنده رطوبت و فناوری HydroSphere برای کمک به آبرسانی و اطمینان از اینکه درخشش پوست شما از داخل به همان اندازه بیرون می آید، بسته بندی شده است.

بافت

کرمی سبک با بافتی قوی که حس خنکی راحت را در حین استفاده ایجاد می کند و به راحتی آبکشی می کند.

رویکرد متوازن به فرمولاسیون

  • عصاره پوملو صورتی دارای گواهی ارگانیک با منشا 100% طبیعی است
  • عصاره بلوط ما از بلوط های درختان بلوط ارگانیک در فرانسه تهیه می شود.
  • فرموله شده بدون پارابن، روغن معدنی و SLS.

وگان

این فرمول با مواد تشکیل دهنده تایید شده وگان ایجاد شده است و در The Vegan Society™ ثبت شده است.

مناسب برای همه انواع پوست

این یک محصول یونیسکس است که برای همه رنگ‌ها و انواع پوست، از جمله پوست‌های حساس، به زیبایی طراحی شده است.

زمان: صبح و عصر استفاده شود.
روش: به مقدار زیاد روی پوست تمیز و خشک استفاده شود. 10 دقیقه استراحت کنید. به آرامی با آب ولرم بشویید و از ناحیه دور چشم خودداری کنید. قابل استفاده روزانه.
نکته: با سرم 41383 Waunt Plump me Dry Oil ترکیب کنید تا پایه ای حجیم و درخشان برای اعمال آرایش داشته باشید.

اسید گلیکولیک

اسید گلیکولیک یک ناجی مورد تقاضا برای پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید و ماده ای است که برای روشن کردن و روشن کردن رنگ پوست در شب می باشد. به عنوان یک لایه بردار شیمیایی سریع و موثر، گردش سلولی را تشویق می کند، پیوندهای بین سلول های مرده پوست را ضعیف می کند، به طوری که آنها به طور یکنواخت از بین می روند تا پوستی تازه و جدید در زیر نمایان شود. اسید گلیکولیک در خانواده اسیدهای لایه بردار AHA (آلفا هیدروکسی اسیدها) به همراه اسیدهای لاکتیک و مالیک است. به عنوان کوچکترین مولکول از تمام AHA ها، به راحتی به پوست نفوذ می کند و به سرعت کار می کند.

مزایای کلیدی

  • لایه برداری چشمگیر: سلول های جدید و پر جنب و جوش پوست را تشویق می کند تا روی سطح حرکت کنند. این سلول‌های جدید نور را به طور یکنواخت منعکس می‌کنند تا درخشندگی فوق‌العاده پوست را داشته باشند. انباشته شدن سلول های قدیمی را از سطح پوست پاک می کند تا صاف، روشن و به جلوگیری از ایجاد لک کمک کند
  • روشن کننده فوق العاده پوست: اسید گلیکولیک پراکندگی ملانین (رنگدانه پوست) را در پوست یکنواخت می کند و از تولید آن جلوگیری می کند که به درخشندگی متوقف کننده و رنگی یکنواخت تر تبدیل می شود.
  • تقویت کلاژن: تولید کلاژن را افزایش می دهد و نشان داده شده است که ECM (ماتریکس خارج سلولی) را بازسازی می کند. با افزایش کلاژن، پوست صاف‌تر، محکم‌تر و کم‌تر می‌شود.

هنگام استفاده از اسید گلیکولیک، همیشه از پوست در برابر آفتاب با کرم ضد آفتاب با طیف وسیع محافظت کنید

فناوری هیدروکره

فناوری Hydrosphere یک فناوری خنک کننده پوست است که برای القای رطوبت عمیق پوست از داخل و خارج طراحی شده است.

عصاره بلوط

بلوط دارای خواص آنتی اکسیدانی شدیدی است که با محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی و آسیب رادیکال های آزاد به سازگاری پوست با محیط خود کمک می کند. همچنین حاوی کربوهیدرات های حالت دهنده پوست است که باعث افزایش رطوبت می شود.

عصاره پوملو صورتی

پوملو صورتی حاوی مواد مغذی دوست داشتنی پوست مانند AHA، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و قندها است. AHA به لایه برداری پوست و خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست کمک می کند و آنتی اکسیدان به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. این عصاره آبدار همچنین از پوستی حجیم و درخشان حتی برای انواع پوست های حساس پشتیبانی می کند.

حجم
75 میل
تاریخ انقضا
2025/12

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...