کرم بدن جو دوسر و زردآلو (41262)

Caring Body Cream with Organic Oat & Apricot

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 200 میل
  • تاریخ انقضا: 2025/2
46%
550,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم بدن مرطوب کننده با عصاره های طبیعی جو دوسر و زرد آلو . مناسب همه اعضای خانواده حتی کودکان بالای 3 سال .مناسب همه انواع پوست حتی پوست حساس.با pH متعادل و فرمولاسیون تست شده توسط متخصصین پوست.با رایحه خوش و میوه ای و طبیعی.فرمولاسیون طبیعی و زیست تخریب پذیر با بطری ساخته شده از پلاستیک 100% بازیافتی

پوست خود را با برخی از مراقبت کننده ترین مواد طبیعی - جو و زردآلو - به شدت مرطوب کنید. این کرم بدن غنی و پیله‌دار از نظر بالینی ثابت شده است که رطوبت 48 ساعته را برای پوست‌های خشک و حساس فراهم می‌کند. پوست شما نرم، لطیف و با رایحه ای میوه ای و مراقبتی باقی می ماند. مناسب برای کل خانواده، از جمله کودکان 3 سال به بالا. این فرمول حاوی 98% مواد منشاء طبیعی است و از نظر پوست تست شده است. اگر این کافی نیست، شیشه با 50٪ پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

 


با دقت روی پوست خود ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه، پس از تمیز کردن پوست مرطوب را با کرم دوش و/یا نوار صابون از همان محدوده ماساژ دهید - از جمله مه عطر به عنوان آخرین لمس.

این کرم بدن مراقب 98 درصد مواد با منشا طبیعی از جمله عصاره ارگانیک جو دوسر و زردآلو است.

عصاره جو دو سر ارگانیک

این غلات رایج هزاران سال است که از پوست مردم مراقبت می کند! حاوی ویتامین های گروه B است که به نرمی و لطافت پوست حتی حساس کمک می کند.

عصاره ارگانیک زردآلو

شاید تعجب آور نباشد که زردآلو به حفظ سطح آب سالم در پوست کمک می کند. آنها همچنین یک تقویت کننده ویتامین عالی هستند که به مراقبت از پوست هنگام مرطوب کردن یا پاکسازی کمک می کند.

حجم
200 میل
تاریخ انقضا
2025/2

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...