کانسیلر تقویت کننده سرم جوردانی گلد

GIORDANI GOLD Serum Boost Concealer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 10 میل
  • تاریخ انقضا: 2025/12
53%
1,150,000
550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کانسیلر سرم پربیوتیک که فوراً سیاهی و کیسه های زیر چشم را کاهش می دهد تا آبرسانی و درخشندگی را بهبود بخشد و ناحیه چشمی جوان و روشن را به ارمغان بیاورد.

کانسیلر 1 اوریف لیم حاوی سرم پری بیوتیک چند فایده ای است که فوراً علائم قابل مشاهده پیری، حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را کاهش می دهد و در عین حال آبرسانی و درخشندگی را بهبود می بخشد. فرمول قابل ساخت و پوشانندگی بالا با بافت بدون وزن به طور یکپارچه با پوست ترکیب می شود تا ناحیه چشمی جوان و درخشان داشته باشد. اپلیکاتور بالشتک نرم با شکل گرد باعث استفاده بدون زحمت و حس حسی در هنگام اعمال می شود.

فرمول سرم پری بیوتیک به کاهش علائم قابل مشاهده پیری کمک می کند

حاوی ترکیب جوانی برای بهبود آبرسانی و درخشندگی پوست

اپلیکاتور کوسن دقیق و نرم

درپوش را بردارید و به آرامی لوله را فشار دهید تا کانسیلر روی اپلیکاتور کوسن قابل مشاهده باشد. به آرامی روی کوسن اطراف چشم خود ضربه بزنید تا نقطه ایجاد شود. با انگشتان خود به آرامی ضربه بزنید و نقاط کانسیلر را با حرکت به سمت بیرون در پوست مخلوط کنید. در صورت تمایل برای ایجاد پوشش بیشتر تکرار کنید.

همچنین می تواند برای پنهان کردن سایر عیوب قابل مشاهده پوست استفاده شود. از تماس مستقیم با چشم خودداری کنید.

سرم پری بیوتیک مراقبت جوانی

یک سرم پری بیوتیک چند فایده که به دفاع در برابر علائم قابل مشاهده پیری کمک می کند تا فورا تیرگی و خشکی در ناحیه ظریف چشم را کاهش دهد. فورا درخشندگی و هیدراتاسیون را از داخل بهبود می بخشد تا ناحیه چشمی شاداب تر و درخشان تر ارائه دهد.

ترکیب جوانان

این ترکیب مجلل از روغن‌های طبیعی و ویتامین‌های جوان‌ساز به تغذیه، احیا و مراقبت از ناحیه چشم کمک می‌کند. حاوی ویتامین B5، ویتامین E، ویتامین F، روغن دانه ابربری و روغن انجیر بربری است که به داشتن پوستی نرم، صاف و محافظت شده کمک می کند.

نتایج آرایش برتر

کانسیلر Giordani Gold با بالاترین پوشش دهی فوراً با رنگدانه های تقویت شده و Weightless Cloud Spheres ظاهر حلقه های تیره و کیسه های چشم را کاهش می دهد که بافت ناهموار پوست را صاف می کند تا ناحیه چشم بلافاصله روشن تر و صاف تر شود.

حجم
10 میل
تاریخ انقضا
2025/12

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...