کرم مغذی دست با روغن نارگیل ارگانیک لاونیچر (45426)

LOVE NATURE Protecting Hand & Nail Cream with Organic Macadamia Oil

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 150 میل
  • تاریخ انقضا: 2026/4
31%
550,000
380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بیشتر از آنچه دوست دارید! این کرم مغذی دوست داشتنی برای دست های تشنه که حاوی روغن نارگیل ارگانیک است، اکنون دو برابر شده است.اندازه 150 میلی لیتر مناسب برای استفاده در خانه48 ساعت مرطوب‌سازی∆Δ تست شده بالینیفرموله شده با روغن نارگیل ارگانیک

محصولات مرتبط

بگذار خوبی های طبیعت دست های تشنه ات را تغذیه و آرام کند. یک درمان فوق‌العاده مغذی که 48 ساعت رطوبت را فراهم می‌کند. آغشته به روغن نارگیل ارگانیک برای کمک به تغذیه و ایجاد یک سد محافظ روی پوست شما. از عطر شیرین لذت ببرید. با 97% مواد منشا طبیعی و لوله ای ساخته شده از 45% پلاستیک بازیافتی.

روی تمام دست ها و ناخن ها بمالید و روی پوست ماساژ دهید.

بادامنارگیل

بادام منبع یکی از تسکین دهنده ترین و مغذی ترین مواد زیبایی، روغن بادام شیرین است. روغن بادام که از میوه درخت بادام تولید می شود، خواص مرطوب کنندگی فوق العاده ای برای پوست، مو و ناخن ها دارد و به دلیل داشتن ویتامین A، B و E، محافظ و آبرسان است. میوه بادام به خودی خود یک عنصر زیبایی چند منظوره است - ما همچنین از پودر پوسته بادام در لوازم آرایشی خود برای عملکرد طبیعی و لایه بردار آن استفاده می کنیم.

مزایای کلیدی

  • روغن بادام مغذی، مرطوب کننده و محافظ پوست، مو و ناخن است.
  • ویتامین های A، B و E خواص تسکین دهنده و محافظتی دارند.
  • پودر پوست بادام یک لایه بردار موثر پوست با منشا طبیعی است.

روغن بادام عمدتاً از اسیدهای چرب از جمله تری گلیسیرید اولئیک و لینولئیک تشکیل شده است که به دلیل خواص تغذیه کنندگی و مرطوب کنندگی پوست شناخته شده است.

نارگیلکره شیا

روغن نارگیل با بوی شیرین یک فوق ستاره زیبایی است، هم به شکل خالص و هم به عنوان یک ماده آرایشی. روغن استخراج شده از هسته میوه نارگیل قرن ها در آشپزی، درمان و مراقبت از پوست استفاده می شود و امروزه بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارد. روغن نارگیل که به شدت مرطوب کننده و محافظ است، مظهر زیبایی چند کاره است و یک نرم کننده فوق العاده مو و نرم کننده پوست است. و برای آن دسته از ما که در آب و هوای سردتری مانند سوئد زندگی می کنیم، روغن نارگیل یک محافظ ضروری پوست در فصل زمستان است.

مزایای کلیدی

  • سرشار از اسیدهای چرب ضروری است که رطوبت و تغذیه می کند.
  • روغن نارگیل به پوست کمک می کند تا احساس نرمی، لطافت و حالتی داشته باشد.
  • از حفظ یک سد پوستی سالم پشتیبانی می کند.

روغن نارگیل به ویژه سرشار از ویتامین E است که اثر آنتی اکسیدانی دارد و به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد مضر کمک می کند.

کره شیا

کره شیا، یک نیروگاه مرطوب کننده، یک چربی طبیعی به رنگ عاج است که از آجیل درخت شی در بومی آن آفریقا استخراج می شود، جایی که هزاران سال از آن به عنوان یک ماده زیبایی و روغن پخت و پز استفاده می شود. کره بدون چربی به دلیل بافت غنی و بسیار مغذی آن که به ویژه با پوست ما سازگار است، یکی از مواد ضروری در لوازم آرایشی امروزی است. در آب و هوای سردی مانند آب و هوای سوئد، خواص فوق‌العاده آب‌رسانی و ترمیم‌کنندگی کره شیا بسیار قدردانی می‌شود.

مزایای کلیدی

  • به لطف اسیدهای چرب کره شی و محتوای ویتامین A و E به شدت مغذی و ترمیم کننده است.
  • کره شی به طور استثنایی دارای لیپیدهای بالایی است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد، و به ویژه به عنوان یک مرطوب کننده موثر است.

در زیبایی، وقتی صحبت از اسیدهای چرب به میان می‌آید، قطعاً بیشتر است، و کره‌ی شیا مقدار زیادی دارد – اولئیک، استئاریک، لینولئیک و اسید پالمیتیک تنها برخی از اسیدهای چرب کره شی هستند.

روغن نارگیل ارگانیک – بیشتر به دلیل خواص مغذی و حالت دهنده اش شناخته شده است.

حجم
150 میل
تاریخ انقضا
2026/4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...