کرم محافظ دست و ناخن با روغن ارگانیک ماکادمیا لاونیچر (45425)

LOVE NATURE Protecting Hand & Nail Cream with Organic Macadamia Oil

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 150 میل
  • تاریخ انقضا: 2026/4
31%
550,000
380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بیشتر از آنچه دوست دارید! این کرم مرطوب‌کننده دوست داشتنی برای دست‌های تشنه که با روغن ماکادمیا آغشته شده است، اکنون دو برابر شده است.اندازه 150 میلی لیتر مناسب برای استفاده در خانه48 ساعت مرطوب‌سازی∆Δ تست شده بالینیفرموله شده با روغن ماکادمیا ارگانیک

بگذارید خیر طبیعت دست و ناخن تشنه شما را مرطوب و محافظت کند. یک درمان فوق‌العاده مغذی، برای دست‌ها و ناخن‌ها که 48 ساعت رطوبت را فراهم می‌کند. حاوی روغن ارگانیک آجیل ماکادمیا برای کمک به پرورش و ایجاد یک سد محافظ پوستی روی پوست شما. از عطر شیرین لذت ببرید. با 97% مواد منشا طبیعی و لوله ای ساخته شده از 45% پلاستیک بازیافتی.

روی تمام دست ها و ناخن ها بمالید و روی پوست ماساژ دهید.

بادامبادام

بادام منبع یکی از تسکین دهنده ترین و مغذی ترین مواد زیبایی، روغن بادام شیرین است. روغن بادام که از میوه درخت بادام تولید می شود، خواص مرطوب کنندگی فوق العاده ای برای پوست، مو و ناخن ها دارد و به دلیل داشتن ویتامین A، B و E، محافظ و آبرسان است. میوه بادام به خودی خود یک عنصر زیبایی چند منظوره است - ما همچنین از پودر پوسته بادام در لوازم آرایشی خود برای عملکرد طبیعی و لایه بردار آن استفاده می کنیم.

مزایای کلیدی

  • روغن بادام مغذی، مرطوب کننده و محافظ پوست، مو و ناخن است.
  • ویتامین های A، B و E خواص تسکین دهنده و محافظتی دارند.
  • پودر پوست بادام یک لایه بردار موثر پوست با منشا طبیعی است.

روغن بادام عمدتاً از اسیدهای چرب از جمله تری گلیسیرید اولئیک و لینولئیک تشکیل شده است که به دلیل خواص تغذیه کنندگی و مرطوب کنندگی پوست شناخته شده است.

روغن ارگانیک ماکادمیا – روغن قدرتمندی که تغذیه می کند و یک لایه محافظ روی دست ها ایجاد می کند.

حجم
150 میل
تاریخ انقضا
2026/4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...