ادوتویلت مردانه وایلد گرین (44328)

Wild Green Eau de Toilette

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 75 میل
38%
1,200,000
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک رایحه مردانه نشاط آور Fougere Aromatic، با نت های بسیار تازه، سبز و معطر که ذهن شما را احیا می کند. این عطر با الهام از طبیعت، مانند نفسی از هوای خنک در ذهن شما پخش می شود.نت ابتدایی: زنجبیل، کاج، لیمو. نت میانی: کلاری سیج، نعناع، شمعدانی. نت پایانی: وتیور، سرو، پاتچولی

اجازه دهید طبیعت وارد شود تا ذهن شما را احیا کند، زیرا رایحه نشاط آور کلری سیج مانند نفسی از هوای خنک در حواس شما منجنیق می شود.

این ادو تویلت مردانه که به شدت تازه، معطر و سبز است، حال و هوای شما را با جذابیتی مرموز افزایش می‌دهد، که یادآور بادهای وحشی است.

یک عطر خوشبوی بسیار خوشایند برای حواس‌پرتی روزمره‌تان، این عطر را لحظه‌ای روزانه خود برای ارتباط با طبیعت در نظر بگیرید.

عطر را روی نقاط نبض بدن، گردن یا مچ دست خود بمالید.

زنجبیل پر جنب و جوش با کاج نشاط آور ترکیب می شود تا نت لیمو را چاشنی کند و طراوت نشاط آور از اولین اسپریت را ایجاد کند. با باز شدن رایحه، کلاری سیج سبز علفی، طراوت مقاومت ناپذیر را با تن های بسیار معطر، با نکاتی از نعناع و گل شمعدانی تضاد می کند. وتیور، سرو و نعناع هندی عمقی را در پایه ایجاد می کنند و رایحه مردانه را تقویت می کنند.

خانواده عطر

فوگر آروماتیک

نت ها

ابتدایی: زنجبیل، کاج، لیمو

میانی: کلاری سیج، نعناع، شمعدانی

انتهایی: وتیور، سرو، پاتچولی

یادداشت قهرمان

کلری سیج

با طراوت مقاومت ناپذیری که با تن های شدید معطر تضاد دارد، جنبه های سبز علفی کلاری سیج در این رایحه مردانه به چشم می خورد. این نت نشاط‌بخش با تقلید از اثر نشاط‌آور و خنک بادهای وحشی، ذهن را زنده می‌کند تا حس مثبتی را به عطر بدهد.

حجم
75 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...