پرفیوم زنانه جیوردانی گلد اسنزا

Giordani Gold Essenza Parfum

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم عطر: 50 میل
34%
3,750,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پرفیوم زنانه لوکس با رایحه ى فریبنده و جذاب همانند قطره های طلای مایع، تداعی گر زندگی لوکس و باشکوه، رایحه منحصر به فرد شکوفه های بهار نارنج، ترنج، پرتقال، گل‌های سفید با نت چوبی، بطری خاص و لوکس، استفاده از ورق طلا در درب بطری، آمیخته ای از هنر معاصر و کلاسیك،مفتخر به عنوان عطر منتخب سال 2015، پرفیوم با ماندگاری و پخش بوی عالی

عطری لوکس و منحصر به فرد

رایحه ای  فریبنده و  جذاب، تداعی‌گر زندگی لوکس و باشکوه 

نت آغازین: شکوفه پرتقال (ترنج)

نت میانی: ترکیبی منحصر به فرد از رایحه گلهای سفید، شکوفه پرتقال

نت پایانی: چوب توسکا

ویژگی: ماندگاری بالا

طبع: گرم, شیرین

رایحه: گل, طبیعت

        

رایحه گرم و گلی و چوبی

پرفیوم با ماندگاری و پخش بوی عالی

شیشه خیره کننده و سنگین این ادوکلن با ظرافت خاصی طراحی شده و  ظاهری همانند کریستال دارد و در درب بطری از ورق طلای ۲۴ عیار استفاده شده است.


پرفیوم زنانه اوریفلیم مدل Giordani Gold Essenza با رایحه گرم و شیرین مناسب فصل های خنک سال هستند. پس از اولین اسپری از Giordani Gold Essenza روی پوست و محل نبض‌تان بوی شکوفه پرتقال را احساس خواهید کرد. در این لحظات، نت‌های میانی به آهستگی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیبی منحصر به فرد از رایحه گلها تشکیل‌ شده‌اند. این نت از چوب توسکا ساخته‌ شده‌اند. اصلالت مهمترین دغدغه در موقع خرید ادکلن اسنزا است. هر چه در زمینه عطر و ادکلن آشنا باشیم باز امکان این وجود دارد که فرق بین عطر اورجینال و تقلبی را متوجه نشیم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید عطر از فروشگاه اینترنتی شیکولات است. قیمت عطر و ادکلن نیز نگرانی دیگری است که سودجویان از این حربه استفاده میکنند که به مشتریان خود بقبولانند هر چه قیمت عطر بالاتر باشد آن عطر اصل و اورجینال است. براحتی با تبدیل قیمت جهانی عطر متوجه قیمت عطر اصل خواهیم شد و فروشگاه اینترنتی شیکولات نیز با قیمت های خود سعی کرده صادقانه با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

   نتهای جوردانی گلد اسنزا

      

رایحه عطر جوردانی گلد اسنزا

حجم عطر
50 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...