صابون کودکانه توت فرنگی لاونیچر (40845)

Love Nature Kids Playful Strawberry

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 75 گرم
  • تاریخ انقضا: 2026/6
31%
165,000
115,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صابون با رایحه شیرین و آبدار که برای پوست لطیف کودکان ساخته شده است. با عصاره میوه ای ارگانیک توت فرنگی، پوست را به آرامی تمیز و شاداب می کند. فرمول ملایم و زیست تخریب پذیر. از نظر پوست تست شده است.به آرامی تمیز می کند، پوست را شاداب می کندفرمول ملایمی که برای کودکان ساخته شده استرایحه خوش طعم و آبدار توت فرنگی - بچه ها عاشق آن هستند!

محصولات مرتبط

زمان حمام را به تمیزترین، حبابی ترین و بهترین بخش روزشان تبدیل کنید! این نوار صابون معطر آبدار به کوچک‌ترین عشق‌های شما کمک می‌کند بوی میوه‌ای و تازگی داشته باشند - و تمیزی جیر جیر داشته باشند! حاوی عصاره ارگانیک توت فرنگی – سرشار از فواید آنتی اکسیدانی – که به محافظت و طراوت پوست لطیف بچه کمک می کند. به علاوه، فرمول ملایم آن زیست تخریب پذیر است و از نظر پوست تست شده است. بنابراین، حباب ها را بیاورید! و سرگرمی را به ارمغان بیاورید!

روی پوست مرطوب بمالید و کف کنید سپس کاملا بشویید.

توت فرنگی

توت فرنگی بسیار فراتر از یک خوراکی تازه و میوه ای در روزهای تابستانی است، آن ها منبعی طبیعی از مواد ارزشمند هستند. 

توت فرنگی بسیار بیشتر از یک خوراکی تازه و میوه ای در روزهای تابستانی است، آن ها منبع طبیعی آنتی اکسیدان های ارزشمندی مانند ویتامین C و ترکیبات فنلی هستند که به محافظت از پوست و بدن در برابر رادیکال های آزاد کمک می کنند. ما سوئدی‌ها توت‌فرنگی‌هایمان را گرامی می‌داریم و اغلب از آن لذت می‌بریم که به سادگی با شیر و کمی شکر در یک کاسه خوش طعم سرو می‌شود. از نظر زیبایی، اسیدهای میوه بالا و آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در توت فرنگی به افزایش درخشندگی و درخشندگی پوست کمک می کند.

مزایای کلیدی

  • مغذی و سرشار از ویتامین C.
  • اسیدهای میوه و آنتی اکسیدان ها به افزایش درخشندگی و درخشندگی پوست کمک می کنند.
  • عصاره توت فرنگی به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از UVA کمک می کند.

توت فرنگی حاوی انواع ترکیبات فعال زیستی و پلی فنولیک ها (از جمله فنل ها و فلاونوئیدها) است که همه آنها به کاهش پیری پوست کمک می کنند.

توت فرنگی آبدار و شیرین، سرشار از آنتی اکسیدان است و به دلیل خواص محافظت کننده و احیا کننده پوست، شناخته شده است. این شوینده‌ی تازه و میوه‌ای برای مو و بدن بچه‌ها، بازیگوشی یک روز تابستانی را فرا می‌گیرد و عصاره‌های ارگانیک را که با رایحه‌ی توت‌فرنگی‌های رسیده در آفتاب پر می‌شوند، القا می‌کند. رایحه ای نشاط آور با الهام از انواع توت های خوش طعم – بچه های شما مطمئنا دوستش خواهند داشت!

وزن
75 گرم
تاریخ انقضا
2026/6

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...