جوردانی گلد ادو پرفیوم وومن (38531)

GIORDANI GOLD Woman Eau de Parfum

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 50 میل
47%
1,500,000
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک عطر گلدار وودی درخشان و پیچیده، که در اطراف یک دسته گل سفید زنانه زیبا ساخته شده است.نت های گلبرگ خورشیدی شکوفه پرتقال گرمای غنی را تابش می کنندشور و نشاط GG Woman را به تصویر می کشدحاوی ماندارین مسئولانه است

محصولات مرتبط

هر روز یک لحظه صمیمی مجلل را برای خود بسازید، زیرا غبار دوست داشتنی این ادو پرفیوم پیچیده شما را در یک تجربه رایحه ای همهجانبه در بر می گیرد.

نت گلبرگ خورشیدی شکوفه پرتقال که در اطراف یک دسته گل سفید زنانه زیبا ساخته شده است، گرمای سرشاری را ساطع می کند که با شور و اشتیاق از قلب شکوفا می شود.

روشن و زنانه، این ادو پرفیوم واقعا شور و نشاط GG Woman را به تصویر می کشد.

عطر را روی نقاط نبض بدن، گردن یا مچ دست خود بمالید.

نت‌های مرکباتی روشن از ماندارین، لیمو و پرتقال با منبعی مسئولانه، عطر را با طراوت و شادابی باز می‌کنند. بر روی دسته گل سفید گل یاس و مدونا لیلی می درخشد، در حالی که نت گلبرگ خورشیدی شکوفه پرتقال گرمای غنی را تابش می کند که با شور و شوق از قلب می شکفد. لهجه‌های چوبی نعناع هندی باقی می‌ماند و عطر زنانه را گرم می‌کند زیرا مشک خورشیدی و خزه کریستال باعث ایجاد عمق و حس حسی می‌شوند.

خانواده عطر

گلهای سفید گلدار چوبی

نکات کلیدی

ابتدایی: لیمو، ماندارین، پرتقال

میانی:  یاس، مدونا لیلی، شکوفه پرتقال

پایانی: نعناع هندی، خزه کریستال، مشک خورشیدی

یادداشت قهرمان

شکوفه پرتقال

مترادف با عطرهای GG، رایحه غنی شکوفه پرتقال بخشی از DNA این برند نمادین است. این گل سفید گلبرگ خورشیدی گرمای درخشانی را ساطع می‌کند و رایحه زنانه منحصربه‌فردی را با انعکاس تقریباً طلایی نشان می‌دهد.

حجم
50 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...