کرم صورت افترشیو مردانه پوست حساس نورث فورمن سنسیتیو اوریفلیم (32017)

North for Men Sensitive Soothing Cream Oriflame

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حجم: 50 میل
34%
300,000
200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کرم صورت افترشیو مردانه پوست حساس نورث فورمن سنسیتیو اوریفلیم، با بافت بسیار سبک و فاقد چربی و غنی از مواد تغذیه کننده پوست، محصولی عالی برای انواع پوست مخصوصا پوست های حساس است. کرم صورت بعد از صلاح سنسیتیو نورث فورمن، دارای تکنولوژی منحصر به فرد محافظت ارکتیک و همچنین عصاره آلوئه ورا میباشد و میتواند تا 24 ساعت پس از اصلاح، پوست را نرم و مرطوب نگه دارد.

کرم صورت خنک کننده و تسکین دهنده پوست آقایان
آبرسان 24 ساعته پوست
بدون چربی
دارای آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست
مناسب برای جلوگیری از التهاب پوست پس از اصلاح
 
ترکیبات:
- عصاره آلوئه ورا
- عصاره ریشه گیاهی از سیبری

کرم صورت بعد از اصلاح سنسیتیو نورث فور مناستفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست آقایان، مخصوصا پس از اصلاح امروی ضروری است. زیرا پوست صورت در اثر تماس با تیغ، آسیب دیده و ملتهب میباشد و رطوبت خود را از دست میدهد. وجود ویتامین E و کافئین موجود در کرم صورت پوست حساس مردانه نورث فورمن، باعث کاهش چروک های صورت و افزایش سفتی پوست میشود و همچنین وجود عصاره آلوئه ورا در کرم باعث مرطوب شدن و حفظ رطوبت در پوست تا 24 ساعت میشود. علاوه بر این به دلیل اینکه این کرم فاقد مواد حساسیت زا و چربی در فرمولاسیون خود است، هیچگونه حس چربی و چسبندگی روی پوست ایجاد نکرده و برای انواع پوست قابل استفاده است.

حجم
50 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...